Τετάρτη, Φεβρουαρίου 14, 2007
Βγήκα στον αέρα... είμαι πλέον μία podcaster..!

Επιτέλους τα κατάφερα…! Το πρώτο μου podcast είναι πλέον στον αέρα…! Με την ευχή να μην είναι και το τελευταίο, το «ανέβασα» μετά φόβου Θεού… Βέβαια πρόκειται απλά για ένα 7λεπτο podcast χωρίς πολλά - πολλά αφού ραδιόφωνο, παρόλο που το ήθελα πάντα, δεν έτυχε να κάνω ποτέ και δεν έχω και ιδέα πως γίνεται… αλλά φαντάζομαι ότι κανένας δε γεννήθηκε και να γνωρίζει… πιστεύω ότι μετά τις πρώτες 50-60 προσπάθειές μου θα καταφέρω να μεγαλουργήσω και να φτιάξω κάτι εφάμιλλο της ευφυΐας, των αναμφισβήτητων ικανοτήτων και του παροιμιώδους χιούμορ μου…! :-p

Όταν λέω στην αρχή «επιτέλους» να είστε βέβαιοι ότι το εννοώ… οχτώ ώρες έφαγα σήμερα με το ρημάδι…! Και να γένναγα ποιο γρήγορα θα είχα ξεμπερδέψει…! Δέκα φορές το ηχογράφησα και άλλες τόσες το έχασα… που να ‘ναι εκείνες οι εγγραφές ένας θεός ξέρει… περιπλανούνται μόνες κι αβοήθητες στο αχανές ίντερνετ… Η 11η ήταν και η τυχερή όμως…! Βέβαια από την τσατίλα μου τα νεύρα μου έγιναν τσίτα και ακούγομαι ολίγον τι αρτηριοσκληρωτική και υπέρ το δέον σοβαρή αλλά εγώ ξέρω ότι είμαι ένα παιδί χαρά θεού και είμαι σίγουρη ότι η 61η εκπομπή θα είναι χάρμα και κελάηδισμα στ’ αυτιά…! ;-)

Αλλά επιτέλους είναι εδώ και το μόνο που εύχομαι πλέον είναι να θυμάμαι και αύριο τι ακριβώς έκανα για να μπορέσω και να το επαναλάβω… (σ.σ. και αφήστε τις κακιούλες ότι δεν είναι απαραίτητο :-p )…

Το έχω ήδη «καρφιτσώσει» αριστερά αλλά και κάθε νέα εκπομπή θα «ανεβαίνει» και στο SYNC, στο νέο agreggator, που εξυπηρετεί τόσο τα blogs όσο και τα podcasts

Υ.Γ. Χρησιμοποίησα τρεις φορές μέσα σ’ ένα μόνο post τη λέξη θεός; Ή μου φάνηκε; Όντως κατάντησα ένα κουρέλι…

 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 11:56 μ.μ. | Permalink |


13 Σχολίασαν:


Layout design by Pannasmontata