Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007
Όταν τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...

-Δεν το κατάλαβα... Έπιασε τη γυναίκα του με κάποιον ή τον έπιασαν με κάποια;

-Τους έπιασε ο άντρας της…

-Και πέθαναν κι οι δυο…

-Όχι μόνο ο ένας πέθανε. Ο άλλος είναι στη φυλακή.

-Δηλαδή τώρα αυτή έμεινε και χωρίς άντρα και χωρίς γκόμενο…!

Ντόινγκκκκκκκκκ…! :-S

Να μια λεπτομέρεια που δεν είχα επισημάνει…! Τώρα ήταν καλό που το επεσήμανε αυτή;

 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 6:50 μ.μ. | Permalink |


16 Σχολίασαν:


  • At 13 Φεβρουαρίου 2007 - 2:40 π.μ., Blogger Despoina

    Διαστροφικό αλλά και εγώ αυτό σκέφτηκα :))) Πλησιάζει και ο Βαλεντίνος, κρίμα η κοπέλα μόνη της... Χαχα!

     
  • At 13 Φεβρουαρίου 2007 - 9:35 π.μ., Blogger Adomiel

    Despoina δε σκέφτεστε εσείς διαστροφικά... μάλλον εγώ παραμεγάλωσα...! :-p Σκέφτηκα σχεδόν όλες τις άλλες παραμέτρους... τη ρομαντική ούτε που την "άγγιξα"...! ;-)

     
  • At 13 Φεβρουαρίου 2007 - 4:48 μ.μ., Blogger SilentSoul

    Το αστειο της υποθεσης δεν ειναι μονο αυτο αλλα και οι εικασίες που κάνουν στα διάφορα τηλεοπτικα παραθυρα γνωστοι δημοσιογραφοι και μη.

    Την Καλησπέρα μου :)

     
  • At 13 Φεβρουαρίου 2007 - 5:54 μ.μ., Blogger ο μικρός πρίγκιπας

    Ελα Χριστέ και μπούκωνε και Παναγιά κατάπινε....

     
  • At 13 Φεβρουαρίου 2007 - 7:25 μ.μ., Blogger Adomiel

    Silentsoul κάθε φορά νομίζεις ότι έπιασαν ..ταβάνι οι ανοησίες και κάθε φορά διαψεύδεσαι...! "Κόψε" τις τηλεοπτικές ειδήσεις...! ;-)

    Καλησπέρα... :-)

     
  • At 13 Φεβρουαρίου 2007 - 7:26 μ.μ., Blogger Adomiel

    Μικρέ Πρίγκιπα... αυτό ακριβώς ήθελα να πω...! Ευθύβολος για μία ακόμη φορά...! ;-)

    (σ.σ. ωραία ατάκα... να την "πάρω";)...

     
  • At 14 Φεβρουαρίου 2007 - 10:40 π.μ., Blogger ο μικρός πρίγκιπας

    όλη δικιά σου καλή μου!

     
  • At 14 Φεβρουαρίου 2007 - 12:09 μ.μ., Blogger sorry_girl

    Χαχαχα όντως αυτή την πλευρά ούτε καν την σκέφτηκα!
    Το μόνο που μου είχε κολλήσει είναι το γεγονός οτι γίνονται ακόμα εγκλήματα πάθους.Το βρίσκω δύσκολο να το πιστέψω.Πιο πολύ θα πίστευα οτι υπήρχαν οικονομικοί λόγοι.
    Εντάξει είμαι κυνική,γερνάω φαίνεται!
    :P

     
  • At 14 Φεβρουαρίου 2007 - 1:58 μ.μ., Blogger Adomiel

    Καλοσόρισες στα καπη... γκουχου γκουχου sorry Sorry Girl στο Club εννοούσα...! ;-)

     
  • At 14 Φεβρουαρίου 2007 - 5:22 μ.μ., Blogger SilentSoul

    Πειράζει που δεν κατάλαβα το σχόλιο σου;
    :s

     
  • At 14 Φεβρουαρίου 2007 - 5:42 μ.μ., Blogger Adomiel

    Silentsoul τι να πειράζει καλό μου; εγώ φταίω που ήμουν δυσνόητη... αναφέρθηκες σε τηλεοπτικά παράθυρα... κι εγώ χρησιμοποίησα β' ενικό μεν αλλά με γενική έννοια δε... αρνούμαι εδώ και μήνες να παρακολουθήσω τα δελτία των 8... συναγωνίζονται στην ανοησία και στο απόλυτο τίποτα... εκεί πήγαινε η παραίνεση μου... και δεν τολμάω ούτε να σκεφτώ τι έχει πει το στόμα τους για τα τελευταία θλιβερά γεγονότα...! ;-)

     
  • At 14 Φεβρουαρίου 2007 - 6:19 μ.μ., Blogger SilentSoul

    :) Καλησπερα

     
  • At 14 Φεβρουαρίου 2007 - 8:50 μ.μ., Blogger Φτερό στον άνεμο.

    Τώρα αλλάζει χόμπι. Απ΄το γούτσου-γούτσου, θα παίρνει στον ένα τσιγάρα στη φυλακή και στον άλλο λουλούδια στον τάφο.
    Αυτά παθαίνει όποιος έχει λίγα μα θέλει τα πολλα!

     
  • At 14 Φεβρουαρίου 2007 - 11:14 μ.μ., Blogger Adomiel

    Φτερό στον άνεμο χωρίς δουλειά να μένει δηλαδή ε; αχαχαχαχαχαχαχα...! πάντως δεν τα παθαίνουν αυτά όλοι όσοι θέλουν τα πολλά... τα παθαίνουν μόνο οι γκαντέμηδες...! ;-)

     
  • At 15 Φεβρουαρίου 2007 - 9:26 π.μ., Blogger Lex_Luthor06

    ναι αλλά εχει σιγουρη δουλεια στο δημοσιο

     
  • At 15 Φεβρουαρίου 2007 - 3:11 μ.μ., Blogger Adomiel

    Lex Luthor η δήλωση σου όλα τα λεφτά...! να κάτι που επίσης δεν είχα επισημάνει...! ;-) τώρα αν πω ότι έχω "σκάσει" να δω τη μοιραία γυναίκα θα θεωρηθώ πολύ κουτσομπόλα; :-p

     
Layout design by Pannasmontata