Τρίτη, Φεβρουαρίου 06, 2007
Σήμερα τσαντίστηκα πολύ…

Πιθανόν να διατηρώ μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου και για το βιτριολικό, προβοκατόρικο (σ.σ. τρομάρα μου) χιούμορ μου αλλά πρώτη φορά με προσέβαλαν τόσο σκαιά…

Έχω συνηθίσει εξάλλου είτε να με αντιλαμβάνονται αμέσως (σ.σ. ευτυχώς δε νιώθω μόνη σ΄ αυτό το μεγάλο και παράξενο κόσμο μας :-p) είτε να έρχονται απολογούμενοι μετά από 1,2,3,4 μήνες -όσοι αντέξουν μέχρι τότε- και χωρίς να έχουν ερωτηθεί, προκληθεί ή γίνει και αντιληπτοί ακόμη από μένα, και να μου λένε ότι έπαψαν να με αντιπαθούν –την οποία αντιπάθεια τους προκάλεσα, κατά τα λεγόμενα τους, ακαριαία- και επιτέλους κατάλαβαν τι φοβερό και ουάου άτομο που είμαι… Και ότι δε χρήζω παρεξήγησης για τα λεγόμενα μου… Ίσως μόνο λίγης ψυχιατρικής βοήθειας :- p (σ.σ. αυτό το λένε μόνο οι πολύ-πολύ τολμηροί, που έχουν πλέον απόλυτη εμπιστοσύνη στα αντισώματα τους απέναντι μου).

Κι όμως σήμερα κατάλαβα ότι πρέπει επιτέλους να συμμαζέψω τη γλώσσα μου γιατί μπορεί να με βάλει σε μπελάδες. Ειδικά απέναντι σε ανθρώπους που έχουν συνηθίσει να κινούνται σα χέλια ανάμεσα σε κλίκες και είναι προφέσορες της συνομοσιολογίας και της ρουφιανιάς…!

Ανθρωπάκια που κλαίνε τη μοίρα τους για τη «αδικία» που υφίστανται λες και τους υπέγραψε κάποιος εφ’ όρου ζωής συμβόλαιο, ότι θα ανήκουν στο αφάν γκατέ…!

Φιλαράκι πρέπει να καταλάβεις το εξής απλό: ότι ανεβαίνει κατεβαίνει… έχει δεν έχει αξία… και ξανανεβαίνει φυσικά… Συμμερίζομαι τα αδιέξοδα σου, αλλά τα πραγματικά όχι τα φαντασιακά σου… δεν είσαι η super diva πλέον… ξεκαβάλα…! Ποτέ δε θα ασχολιόμουν για να σε χώσω… Μένω άφωνη (σ.σ. πράγμα εξαιρετικά δύσκολο, σε διαβεβαιώ) με το ότι και το σκέφτηκες ακόμα…!

Θα σου πω κάτι τελευταίο… ή μάλλον θα σου το ξαναπώ: είσαι καραγκιόζης…! Και απ’ αυτή τη στιγμή και Persona Non Grata για μένα…!

 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 5:00 μ.μ. | Permalink |


6 Σχολίασαν:


  • At 7 Φεβρουαρίου 2007 στις 10:02 π.μ., Blogger Μαρω_Κ

    Kαλημέρα.
    Απ'ότι κατάλαβα τα χώνεις σε κάποιο υπάνθρωπο.
    Προχώρα.
    ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΗ.
    ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!

     
  • At 7 Φεβρουαρίου 2007 στις 10:31 π.μ., Blogger Adomiel

    Καλημέρα Maro μου...

    Σιχαίνομαι το υποχθόνιο κουτσομπολιό γμτ... και κυρίως όταν είμαι εγώ το αντικείμενο...! :-p

    Τουλάχιστον θα το ξανασκεφτούν 2 φορές πριν το ξανακάνουν γιατί είμαι αρκετά τρελή και τα λέω κατάμουτρα...! ;-)

    Φιλιά...

     
  • At 7 Φεβρουαρίου 2007 στις 6:25 μ.μ., Blogger ο μικρός πρίγκιπας

    τι έγινε?επιασε κανείς το Πάπα απ' τα αρχίδια και δεν το καταλάβαμε???μην σκοτίζεσαι ωρε!Η μαλακία εχει χτυπήσει κόκκινο στις μέρες μας...

     
  • At 7 Φεβρουαρίου 2007 στις 7:51 μ.μ., Blogger Adomiel

    Μικρέ πρίγκιπα κι αυτό ακριβώς είναι το λάθος... με τι θράσος ανεμίζουν το "κόκκινο" μπροστά στον ...ταύρο; ;-)

     
  • At 10 Φεβρουαρίου 2007 στις 6:42 μ.μ., Blogger Lost

    WOW, ποιος σε θύμωσε έτσι κούκλα μου? I guess ότι τόσες μέρες μετά όλο αυτό αποτελεί παρελθόν, έτσι?
    Πρέπει να το συζητήσουμε αυτό με την instant αντιπάθεια :-) Εμένα 99 στις 100 με λένε σνομπ και με αντιπαθούν γιατί λέει δεν είμαι όσο φιλική θα ήθελαν, my ass. Take care, lady

     
  • At 11 Φεβρουαρίου 2007 στις 1:50 μ.μ., Blogger Adomiel

    Πλέουμε από την ίδια πλευρά του ποταμού Lost... ευτυχώς!!!!!!! ;-)

    Σιχαίνομαι τους ανθρώπους που είναι απόλυτα διαχυτικοί και γλυκεροί με το χαίρω πολύ... είναι 100% fake και με αποδείξεις...! Προτιμώ χίλιες φορές να με λένε στραβόξυλο και σκύλα παρά να με υποτιμούν...!

    Εξάλλου είναι τοις πάσι γνωστό το ρητό: "καλύτερα να σε φοβούνται παρά να σε λυπούνται"...! ;-)

    P.S... τρελαίνομαι να διαβάζω τα βιτριολικά σου σχόλια στα τελευταία σου post... σε βρίσκω σε αξιοθαύμαστη φόρμα...! :-D

     
Layout design by Pannasmontata