Τετάρτη, Νοεμβρίου 22, 2006
Μαθητευόμενος μάγος...
Για άθλους μαγείας μίλαγε το προηγούμενο post σε μαθητευόμενο μάγο μετατρέπομαι τώρα εγώ... αντε να κάνουμε ένα τεστάκι... εξαφανίστηκαν ξαφνικά τα σχόλια του τελευταίου post... και ψάχνω μετά μανίας το γιατί.... γκκρρρρρρρρρρ
 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 12:36 π.μ. | Permalink |


10 Σχολίασαν:


  • At 22 Νοεμβρίου 2006 στις 12:42 π.μ., Blogger Adomiel

    Εγραφα πριν από λίγη ώρα στο τελευταίο σχόλιο του προηγούμενο post ότι μάλλον δε θα γράψω καινούργιο γιατί βαριέμαι και απολαμβάνω τα σχολιάκια...

    και να που αναγκάζομαι να postάρω για να δω αν θα ξεμπλοκάρει...!!!!!!!

    τώρα φταίω εγώ που αρχίζω και σκιάζομαι;;;;;; ε, φταίω;;;;

    Θέλω τις λίρες μου γμτ... αφού κάτι συνομοτεί γιατί να μη βγάλω κι ένα κέρδος;;;;;;;

     
  • At 22 Νοεμβρίου 2006 στις 3:01 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz

    Τι πράγματα είναι αυτά? Όχι μόνο με λες γκαντέμη αλλα θες να μου μεταδώσεις και το άγχος του επαγγελματικού σου περιβάλλοντος. Αίσχος! Ακούς εκεί τσιμπούρι... θα σε φλιτάρω πρόσεχε! Παρεπιπτόντως τα σχόλια τα βλέπω μια χαρά.

     
  • At 22 Νοεμβρίου 2006 στις 4:07 μ.μ., Blogger Adomiel

    Τα σχόλια Guerriero μου τα βλέπεις μια χαρά γιατί μετά το μίνι εγκεφαλικό και τις διάφορες "αστόχαστες" ενέργειες μου, έγραψα αυτό το post μήπως και ξεμπλοκάρει... και ω του θαύματος απέδωσε... όσο για το γκαντέμης ένα έχω να σου πω: έλα αγόρι μου να μου σπάσεις το ρόδι την Πρωτοχρονιά... πριν λίγη ώρα έμαθα το όνομα του νέου αφεντικού μου... πως λέμε "μεγάλος θαυμαστής των blogs και των bloggers"; ε, καμία σχέση... με αποδείξεις...! :-p

    Τέτοια ειρωνεία της τύχης ούτε το πιο διεστραμένο μυαλό δε θα μπορούσε να σκεφτεί...!

    Τώρα όσον αφορά το φλιτάρισμα κόψε αριθμό προτεραιότητας... ψυχανεμίζομαι ότι θα σου φάει άλλος τη σειρά...! :-(

     
  • At 22 Νοεμβρίου 2006 στις 5:51 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz

    Έλα μωρε τώρα, άλλος ένας ψυχαναγκασμένος whitecollar. Τόσα χρόνια στο κουρμπετι άλλος ένας 'εγκέφαλος' θα σε πειράξει? Slow the eggs. Οσο για το νουμεράκι, δεν το θέλω. Όταν πρέπει θα κλέψω κάποιου τη σειρα ;)

     
  • At 23 Νοεμβρίου 2006 στις 11:40 μ.μ., Blogger Adomiel

    "Όταν πρέπει"; τι εννοείς "όταν πρέπει"; κανονικά έπρεπε να γράψεις "αν πρέπει"...! με θλίψη διαπιστώνω ότι η προκατάληψη συνεχίζεται και μάλιστα καταστρώνονται και προληπτικά σχέδια επί χάρτου...! Αίσχος...! :-p

     
  • At 24 Νοεμβρίου 2006 στις 10:00 π.μ., Blogger Giorgia_is_coming_to_town

    Καλημέρα κι από μένα!!! Υπέροχο μπλόγκ, πώς και δεν το είχα ανακαλύψει τόσο καιρό?

     
  • At 24 Νοεμβρίου 2006 στις 4:28 μ.μ., Blogger guerriero_da_luz

    Μονο αίσχος? Άστα... :P

     
  • At 24 Νοεμβρίου 2006 στις 6:26 μ.μ., Blogger Adomiel

    Giorgia τα λογια σου ειναι βαλσαμο...! :-) όλο απειλές ακούω εδώ μέσα τελευταία...! :-p

     
  • At 25 Νοεμβρίου 2006 στις 7:09 μ.μ., Blogger Lost

    μη μασάς, παιδί μου! ΄κάνε ένα ευχέλαιο ή πάρε τον vrypan, όλα μου τα έλυσε σου λέω :-)

     
  • At 25 Νοεμβρίου 2006 στις 11:40 μ.μ., Blogger Adomiel

    Lost μου έχω ένα "βατραχάκι" για τα δύσκολα... ;-) απλά αρχίζω να ανακαλύπτω τα "καλούδια" του blogger...! :-(

     
Layout design by Pannasmontata