Δευτέρα, Οκτωβρίου 08, 2007
Θέλω κάτι να φωνάξω...

Και περνάνε οι μέρες κι είναι η μία καλύτερη από την άλλη… Και ξαφνικά μια μέρα (σ.σ. ή νύχτα δε θυμάμαι τώρα) ανακαλύπτω ότι έχω παρατημένο να αρμενίζει στα διαδικτυακά πέλαγα ένα έρμο blog Χωρίς τιμονιέρη και πυξίδα (σ.σ. λοιπόν νύχτα ήταν, το αποφάσισα, τέτοιες ποιητιές μόνο νύχτα μπορώ να σκαρφιστώ) επί 3,5 μήνες… Κι εγώ που;

Ν’ αρμενίζω κι εγώ αλλά σε πελάγη ευτυχίας… Ανακάλυψη δεύτερη: Όταν είσαι ευτυχισμένος δεν το γράφεις, το ζεις… Γιατί και να θέλεις να το γράψεις δεν προλαβαίνεις… Γιατί το γράφω τώρα; Δε λέμε ότι τον έρωτα τον βροντοφωνάζουμε; Έ, αυτό ανακάλυψα λοιπόν μέσα στη νυχτιά… Ότι το μοναδικό μέρος όπου δεν το είχα βροντοφωνάξει είναι εδώ μέσα… ;-)

Σ’ ΑΓΑΠΑΩΩΩΩΩΩ...

Υ.Γ. Κάποια στιγμή θα επανέλθω… Αργά ή γρήγορα…

 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 11:57 μ.μ. | Permalink |


12 Σχολίασαν:


  • At 9 Οκτωβρίου 2007 στις 8:49 π.μ., Blogger an205

    Να ζεις, ν' αγαπάς και να μαθαίνεις

     
  • At 9 Οκτωβρίου 2007 στις 7:42 μ.μ., Blogger Giorgia_is_coming_to_town

    με το που είδα ότι ανέβασες ποστ, ετοιμαζόμουν να βρίσω... "που χάθηκες άτιμη και ανησυχήσαμε???εεεε????". Εκανα υπομονή και το διάβασα... και τώρα ΄μπορώ να αφήσω σχόλιο ήρεμη! Αγάπα παιδί μου, ζήσε την ευτυχία σου κι άσε το μπλογκ να αρμενίζει, δεν χάθηκε ο κόσμος! Φιλιά!!!

     
  • At 10 Οκτωβρίου 2007 στις 4:51 μ.μ., Blogger 2Σx2

    Όλα τα δίκια του κόσμου είναι μαζί σου. Να κάνεις το γράψιμο να μοιάζει με χάσιμο χρόνου, να μην προλαβαίνεις να αδειάζεις και να ζεις ακόμη ομορφότερα. Είθε το συναίσθημα να κρατήσει για πολύ κι ας μη γράφεις εδώ!

     
  • At 11 Οκτωβρίου 2007 στις 1:20 π.μ., Blogger SilentSoul

    Μπα η Adomiel!
    Που χαθηκες τοσο καιρο εσυ ε;Ετσι κανουν;
    Ξερω την αιασθηση που νιωθεις την βιώνω και εγω εδω και ενα χρονο και θελω να πιστευω πως θα την βιωνω μεχρι το τελος της διαδρομης.
    Τα γνωριζεις αυτα αλλωστε.Φαινονται απο τα γραπτα μου.
    Να επανελθεις γρηγορα μ ακους;Θελω να μαθω τα παντα.Θελω να βλεπω το χαμογελο σου μεσα απο τις λεξεις που θα γραφεις.Παντα ευτυχισμενη κουκλιτσα μου και μην με ξανατρομαξεις με την απουσια σου γιατι την αλλη φορα θα σε τρελάνω με σχολια ντατσι;
    Καλως ορισεςςςς στον κοσμο μας(μου)
    Σμουατςςςςς!!!!!

     
  • At 12 Οκτωβρίου 2007 στις 4:37 π.μ., Blogger vatraxokoritso

    xixixixi!επιτέλους ρε συ!
    και έλεγα πως θα το κρατήσεις μυστικό φορέβα!

    Υ.Γ.: τι κάνεις Δευτέρα ή Τρίτη μεσημεράκι?

     
  • At 16 Οκτωβρίου 2007 στις 3:16 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Τουλαχιστον τωρα ξερω οτι δεν χρειαζεται να σβησω το λινκ! Δε μου πηγαινε η καρδια και θα εφτανα καποια στιγμη στο σημειο να ανακραξω:

    "Τι θα γινει κυρα μου, υπαρχεις; Πες μας για να ξερουμε!"

    Αλλα τελικα ποσταρες οποτε nevermind!

    Υ'Γ. Αχ, ερωτα...

     
  • At 24 Οκτωβρίου 2007 στις 6:13 μ.μ., Blogger ο μικρός πρίγκιπας

    τα πολλά λόγια είναι φτώχια!
    άσε που ο έρωτας δεν έχει καιρό για χάσιμο

     
  • At 25 Οκτωβρίου 2007 στις 1:30 μ.μ., Blogger Esther

    Ήμουν σίγουρη ότι γι'αυτό δεν γράφεις,κάτι μου το΄λεγε,κάτι κάτι. Εγώ πάλι δεν γράφω γιατί περιμένω τη Vivodi..και γράφω σήμερα απο το γραφείο γιατι λείπει ο προιστάμενος.Καλά το πας,συνέχισε έτσι.

     
  • At 26 Οκτωβρίου 2007 στις 1:20 π.μ., Blogger Lili

    ειχα ανησυχησει.
    Τωρα ησυχασα...και χαρηκα.
    Να σαι καλα ματια μου.

     
  • At 30 Νοεμβρίου 2007 στις 12:29 π.μ., Blogger Ναταλία

    Μπράβο ψυχή μου!
    Άντε κι αν είναι να χάνεσαι για τέτοιους λόγους τότε.......να μην ξαναπατήσεις βρε εδώ!!!!! :ΡΡΡρ

    Φιλιά!

     
  • At 4 Δεκεμβρίου 2007 στις 4:00 μ.μ., Blogger Swell

    Να με συγχωρείς, αλλά υπάρχει και η ναυεγερσία. Όπου το σκάφος γίνεται δικό σου επειδή το έσωσες...

     
  • At 13 Δεκεμβρίου 2007 στις 2:22 π.μ., Blogger Inside a Box

    καλά να περνάς! εγώ εδώ θα είμαι θα περιμένω, φιλιά!

     
Layout design by Pannasmontata