Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007
Ξαπλώνοντας στο ντιβάνι...

Η ζωή τελικά έχει τους δικούς της τρόπους για να μας αποδεικνύει -κι ενίοτε υποδεικνύει- ότι όλα είναι μία σβούρα… Κι εκεί που είσαι στα «μαύρα πανιά» (σ.σ. βλέπε προηγούμενο post) κάτι γίνεται και ξαναχαμογελάς… Ένα μεγάλο -αν και ανομολόγητο- όνειρο μου επιτέλους γίνεται πραγματικότητα… ΚΑΛΕΣΤΗΚΑ να απαντήσω στο ερωτηματολόγιο του Προυστ… Ναι, καλέ του γνωστού… Που όλοι (σ.σ. σχεδόν) ξέρουν το όνομα του αλλά ελάχιστοι (σ.σ. για να μην πω κανείς και ακουστώ υπερβολική) έχουν διαβάσει ολόκληρο το αριστούργημα του… Σαν τον Οδυσσεά του Τζόις ένα πράγμα…

Αναζητώντας το Χαμένο Χρόνο λοιπόν… Κάτι τέτοιο κάνω κι εγώ τις τελευταίες μέρες… Αναζητώ το Χρόνο… Δεν ξέρω αν χάθηκε, τον ξόδεψα, τον σκόρπισα ή τον εκμεταλλεύτηκα περισσότερο απ’ όσο με εκμεταλλεύτηκε εκείνος… Χωρίς να περνάω κάποια υπαρξιακή κρίση (σ.σ. φτου φτου μακριά από μας και δεν είμαστε για τέτοια) σκέφτομαι ότι αν δεχτούμε ότι ο μέσος όρος ηλικίας είναι τα 72 χρόνια τότε εγώ την Κυριακή που μας πέρασε μόλις «καπάρωσα» το μισό… Έκλεισα τα 36 –η αλήθεια είναι ότι συνέβη χωρίς καν να το καταλάβω, μόλις που πρόλαβα να ανοιγοκλείσω τα μάτια μου- μπήκα στα 37 και δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι σημαίνει αυτό… Έχω αλλάξει, είμαι μια άλλη απ’ ότι ήμουν πριν 15, 10 έστω 5 χρόνια; Ίσως και να έχω αλλάξει… Έχω εξάλλου τσακώσει το εαυτό μου πλειστάκις τελευταία να ενημερώνεται για το ασφαλιστικό, να υπολογίζω τα χρόνια που έχω δουλέψει και πόσα μένουν ακόμα κι αν φτάνουν για να πάρω αξιοπρεπή σύνταξη όπως επίσης –άκουσον άκουσον- σε τι «ανομολόγητα» ομόλογα επ-έκδυσαν οι αετονύχηδες τα χρήματα της μελλοντικής συνταξούλας μου…! Σνιφ, σνιφ…!

Την πρόσκληση να ξαπλώσω στο ντιβάνι και να αυτοψυχαναλυθώ με το κατά Προυστ ερωτηματολόγιο μου την απηύθυνε ο Therapist και μου τη μετέφερε ο Void… Εγώ με τη σειρά μου προκαλώ τη Μάρω, την Esther, τη Lili και τον An205 να κάνουν το ίδιο…! ;-)

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Να μη μετρώ απώλειες… Και να σκάνε από υγεία όσοι αγαπώ…

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Τα τρία καταραμένα ξυπνητήρια (δύο πια, αφού το τρίτο ήταν στο κινητό που μου έκλεψαν σνιφ) και το τηλεφώνημα της μαμάς… Είμαι πρωινός τύπος εγώ όπως βλέπετε… γκκκρρρρρ

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Δεν μπορώ να θυμηθώ για ποιο λόγο ήταν… Θυμάμαι τη σκηνή αλλά δε θυμάμαι το γιατί… Ν’ αρχίσω ν’ ανησυχώ;

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Λένε ότι είμαι απόλυτη… Το οποίο αρνούμαι κατηγορηματικά και δε δέχομαι καμία συζήτηση πάνω σ΄ αυτό…

5. Το βασικό ελάττωμά σας;

Για μένα η παρορμητικότητα μου… Και τώρα που το σκέφτομαι και για τους άλλους… Γενικά δε μας βγαίνει σε καλό…

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Μάλλον σε όλα… βαριέμαι να κρατάω κακία… αυτό απαιτεί μια οργανωτικότητα, που με υπερβαίνει…

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Με τη Μεγάλη Αικατερίνη… Θα έλεγα τη Λουκριτία Βοργία αλλά στην ηλικία μου δε με παίρνει…! :-p

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;

Η «κατσαρίδα» μου…

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Ελπίζω να μην το έχω κάνει ακόμη…

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Ο Μάρκες, ο Τάιμπο, η Ζωγράφου…

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Το φιλότιμο…

12. … και σε μια γυναίκα;

Το φιλότιμο…

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Αγαπημένα τραγούδια έχω, αγαπημένο συνθέτη όχι…

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Δε σφυρίζω στο ντους…

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Που με σημάδεψε ε; Χμ, ένα πράσινο βιβλίο με τα Ποιήματα του Καβάφη καθώς εξαιτίας του παραλίγο να μην ψηφίσω στις πρώτες μου εκλογές… Είχα κρύψει εκεί το εκλογικό μου βιβλιάριο για να μην το χάσω… Αλλά το έκρυψα τόσο καλά φαίνεται που το ξέχασα… Ευτυχώς αυτό έγινε την μέρα που έληγε η προθεσμία και πρόλαβα να πάω στην Εισαγγελία, να δηλώσω απώλεια ώστε να βγάλω άλλο… και φυσικά, όπως πάντα συμβαίνει, με τον καταραμένο Νόμο του Μέρφι, το βρήκα τυχαία δυο μέρες μετά τις εκλογές… Παραλίγο να με σημαδέψει κι ένα ελληνοαγγλικό λεξικό αλλά λίγο που έσκυψα λίγο που ο «συνήθης ύποπτος» ήταν ατζαμής στο σημάδι πέρασε ξυστά από το αριστερό αυτί μου και έσκασε στην πόρτα… Τρία χρόνια έμεινε η τρύπα στο ξύλο…

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;

Ο Κύκλος των Χαμένων Ποιητών… με πολλούς τρόπους… άλλοι λέγονται δημόσια κι άλλοι όχι…

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Δεν είμαι και πολύ σχετική αλλά πάντα είχα μια ιδιαίτερη αδυναμία στον Νταλί…

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;

Το σκούρο πράσινο

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Το ότι ένα από τα πιο αγαπημένα μου πρόσωπα έφυγε από τη ζωή πιστεύοντας ότι είμαι τέλεια…

20. Το αγαπημένο σας ποτό;

Δε θα γράψω για αλκοόλ γιατί δε θέλω να προκαλέσω γέλια μέχρι δακρύων –και λόξιγκα μπορώ να πω- σε όσους με γνωρίζουν… Μου αρέσει αλλά δε με «αντέχει»… Οπότε θα περιοριστώ στον καφέ και θα πω ότι μπορώ να καταναλώσω γαλόνια…

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Που υπήρξα απόλυτη και ταυτόχρονα παρορμητική την πιο ακατάλληλη ώρα…

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;

Τις φακές και τους ανθρώπους που δεν έχουν φιλότιμο…

23. Όταν δε γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Το γράψιμο είναι η δουλειά μου… Οπότε μάλλον δεν μπορώ να απαντήσω με σαφήνεια σ’ αυτήν την ερώτηση…

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Ο θάνατος…

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Όταν δεν μπορούν να με «πιάσουν»…

26. Ποιο είναι το μότο σας;

Carpe diem… Κι ελληνιστί «στ’ αρ..δια μου»…

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Πολύ, πολύ πολύ γριά και χωρίς να το πάρω χαμπάρι καθόλου…

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε το Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Είμαι αγνωστικίστρια… Λες να μου έκανε τέτοια πλάκα; Σοβαρά τώρα, αν υπήρχε θα τον ρωτούσα γιατί άλλοτε «ακούει» κι άλλοτε όχι… Μπας και μάθω επιτέλους ποιο είναι αυτό το περιβόητο Σχέδιο του το οποίο πρέπει να «καταπίνουμε» αμάσητο…

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Σε αρίστη…!

 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 2:03 π.μ. | Permalink |


16 Σχολίασαν:


  • At 10 Μαΐου 2007 στις 2:41 π.μ., Blogger 2Σx2

    Σε προσκάλεσε ο therapist και στο μετέφερε ο void; Χμμμ!
    Αγνωστικίστρια, άρα πιστεύεις στον άνθρωπο και ότι καθένας κρύβει το θεό μέσα του και μένει μόνο να τον βρει. Ενδιαφέρον!
    Αφήνω τον θεραπευτή που είναι και δουλειά του να βγάλει το πόρισμα.
    Καλό βράδυ!

     
  • At 10 Μαΐου 2007 στις 1:19 μ.μ., Blogger Esther

    Κυρία μου ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση...
    2sx2, ελπίζω να μην με κράξεις για το δανεισμό..μου άρεσε πολυ

     
  • At 10 Μαΐου 2007 στις 6:37 μ.μ., Blogger Θεραπευτής

    Σηκωθειτε απ'το ντιβανι κυρια μου! Ειστε απολυτως καλα και απορω γιατι ξοδευετε τον πολυτιμο χρονο μου! Παρακαλω βιαστειτε προς την εξοδο διοτι οι ασθενεις ειναι πολλοι και ανυπομονοι...

     
  • At 10 Μαΐου 2007 στις 6:40 μ.μ., Blogger Giorgia_is_coming_to_town

    Οτι είχα απαντήσει το δικό μου ερωτηματολόγιο και μπαίνοντας στο ποστ σου, ανακάλυψα ότι έχεις επίσης 2 ξυπνητήρια! Χαχαχα

     
  • At 11 Μαΐου 2007 στις 7:40 π.μ., Blogger an205

    Γιατί θες να με μπλέξεις μ'αυτόν τον Π(ρ)ούστ(η) τώρα εεεε;;;

     
  • At 11 Μαΐου 2007 στις 9:39 π.μ., Blogger μια αντανάκλαση

    Ευτυχώς κινητά βρίσκεις παντού.
    Φιλότιμο, πάλι, όχι.

    Carpe diem. Μέχρι την τελευταία.

    Πρόλαβες να απαντήσεις λίγο πριν σε προσκαλέσω κι εγώ. ;)

     
  • At 11 Μαΐου 2007 στις 10:08 π.μ., Blogger SilentSoul

    Χρονια Πολλα κοπελα μου για τα γεννεθλια σου (Ταυρακι ε;χιχιχ).Να σαι παντα υγιης εσυ και η οικογενεια σου και να εχεις παντα επιτυχιες προσωπικες και επαγγελματικες :)

    Φιλια

     
  • At 12 Μαΐου 2007 στις 11:19 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Καλησπέρα σας! Ήρθαμε για τα χαλιά! Και για τα γενέθλια, βεβαίως βεβαίως. Εκείνη σας στέλνει τις ευχές της για μηδενικές απώλειες και αγαπημένα πρόσωπα που σκάνε από υγεία. Μου έδωσε και κάτι ξέμπαρκες εμμονές, αλλά τις έχασα στο δρόμο. Έτσι κι αλλιώς όμως βλέπω ότι δεν τις χρειάζεστε. Φιλιά

     
  • At 13 Μαΐου 2007 στις 12:37 π.μ., Blogger Adomiel

    2Σx2 πιστεύεις ότι χρίζω πορίσματος; γμτ εγώ μια πλάκα ήθελα να κάνω...! Ψέμματα είναι όλα, ψέμματα...! :-Ρ


    Esther είστε πολύ καλή...! Ρίξτε μια ματιά και στα emails σας...! Με διαβάζετε αλλά δε "βλέπω" να πιάνετε τα υπονοούμενα...! Γκρρρρρρρρ...

    Συγνώμη Therapist είναι να μη βρω ελεύθερο ντιβάνι...! Κατάληψη κανονική...! Υπόσχομαι να μην επαναληφθεί...! ;-)

    Giorgia όχι ότι αποδεικνύονται και ιδιαίτερα χρήσιμα... Πιστεύω ότι η μεγαλύτερη ανακάλυψη μετά το φραπέ είναι το επαναλαμβανόμενο ανά 10λεπτο κουδούνισμα...! :-D

    An205 το σκέφτηκα πολύ... τελικά κατέληξα ότι μάλλον μου έμεινε κουσούρι να σε "εισαγάγω" σε νέους κόσμους...! ;-)

    Αντανάκλαση εμένα μου έμεινε ως τραύμα ότι μάλλον τα "χάνεις" παντού...! :-( Τα κινητά έτσι; Για το φιλότιμο ελπίζω πάντα...! :-D

    SilendSoul χίλια ευχαριστώ για τις ευχές σου κορίτσι μου...! Σου εύχομαι τα καλύτερα...!

    Άντα Φτυς καλησπέρα σας...! Τα χαλιά τα μάζεψα...! Δεν ήμουν σίγουρη πότε θα επέστρεφε...! Χαίρομαι ιδιαίτερα που δεν άργησε...! Μεταβιβάστε της τις θερμότερες ευχαριστίες μου για τις ευχές της...! Να της πείτε επίσης ότι χάρηκα που χάσατε τις εμμονές στο δρόμο και εύχομαι να μην τις ξαναβρείτε...! Δε νομίζω ότι τις χρειάζεται πλέον...! Όσο για τις δικές μου το παλεύω...! Ανταποδίδω τα φιλιά...! ;-)

     
  • At 14 Μαΐου 2007 στις 11:36 μ.μ., Blogger Μαρω_Κ

    Tοξερα ότι είσαι αγνωστικίστρια.

    Γιαυτό είσαι και φίλη μου.

    Πολλά πολλά φιλιά.

    Συγνώμη για το χάσιμο.

    Θα επανακάμψω

     
  • At 15 Μαΐου 2007 στις 11:43 π.μ., Blogger Esther

    Μαρωλιτα! δηλαδη εγω που δεν ξερω ακομα τι ειμαι δεν ειμαι φιλη σου?κλαψ!!κλαψ!

    Ρε κορίτσια χωρίς παρεξηγηση πειτε μου κατι..οταν συμβαινει κατι ξαφνικο η οταν βρισκεστε σε κινδυνο τι λετε?γιατι εγω λεω , παναγια μου!!!!ωχχχ θεε μουυ!!!και αλλα τετοια θρησκευτικα, ενιοτε και μαμα μου!!!!εσεις τι λετε?!!:):)
    φιλακια και στις δυο

     
  • At 17 Μαΐου 2007 στις 1:02 π.μ., Blogger Dannossiel

    oraies apantiseis...latreuo ton kavafi...episis m ekane entiposi sto profil sou...exoume polla koina agapimena vivlia(to spiti ton pneumaton,ekato xronia monaxias klp)
    gamato nick episis...eimai arrosti me arxonta ton daxtilidion opote m areseis!!!

     
  • At 17 Μαΐου 2007 στις 1:16 π.μ., Blogger Adomiel

    Μάρω βαρέθηκα να βρίσκουμε συνεχώς νέα σημεία επαφής...! Πότε θα γίνουμε σαν εκείνα τα επί 200 χρόνια παντρεμένα ζευγάρια; :-Ρ

    Α, κι όσο για την επανέκαμψη (sic) τόσο λίγο θέλω για να σε τάξω (σ.σ. φτου φτου και διαβάζει και η από κάτω)...! ;-)

    Esther εγώ προσωπικά καλό μου λέω "γ.μω την πουτ.να μου μέσα ρε πού.τη..."...! ;-) Στους μικροκινδύνους έτσι, γιατί μεγάλους δεν έχω απαντήσει...! Έ, τώρα αν μου συμβεί τι να σου πω...! Ίσως και να κατρακυλήσω...! Εξάλλου τι σκατά αναγνωστικίστρια θα ήμουν χωρίς μια πισινή; :-Ρ

    Dannossiel δεν μπορεις καν να φανταστείς με πόση συγκίνηση διάβασα το σχόλιο σου...! Πρώτη φορά "αποκωδικοποιεί" κάποιος το nick μου...! Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο έχεις δει τις ταινίες αλλά έχεις διαβάσει και τα βιβλία και μάλιστα και τα τρία...! ;-)

    Πάω να σε βρω....

     
  • At 17 Μαΐου 2007 στις 3:53 μ.μ., Blogger Dannossiel

    xa xa agapimeni adomiel kai ta 3 apo 2 fores kai to silmarillion apo perissoteres...xoria ta vivlia t afieromena ston tolkien...arrostia...
    to kalitero itan ena lexiko gia ti glossa ton xotikon pou agorasa...mporeis na ftiaxeis ta dika sou onomata!!!

     
  • At 20 Μαΐου 2007 στις 2:56 μ.μ., Blogger Sigmataf

    Κρατάω το 19.
    Υπέροχο.
















    Καλησπέρα.

     
  • At 22 Μαΐου 2007 στις 11:23 μ.μ., Blogger Adomiel

    Sigmataf καλησπέρα και σε σένα...! Ναι ήταν - είναι υπέροχο...! ;-)

     
Layout design by Pannasmontata