Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007
Επανήλθα με το τρίτο επεισόδιο...




Ένα ακόμα επεισόδιο του podcast μου είναι στον αέρα… Το τρίτο στη σειρά…! Δεν ξέρω κατά πόσο βοήθησε η, δύο εβδομάδων, αγρανάπαυση στην ποιότητα της εκπομπής αλλά με περηφάνια μπορώ να δηλώσω ότι οι τεχνικές λεπτομέρειες της ηχογράφησης δεν μου είναι πλέον terra incognita…! Μιλώντας τα χαράματα (σ.σ. ε, ναι τα χαράματα, τότε την τελείωσα) με τη Φίλη της το ανακοίνωνα όλο περηφάνια - ότι τα κατάφερα ολομόναχη…! Μέσα από συνεχή λάθη και πειραματισμούς κατάφερα ν’ «αποκωδικοποιήσω» τους μηχανισμούς της ηχογράφησης και του μοντάζ. Με απλά λόγια έμαθα να «κολλάω» την ηχογραφημένη φωνή μου με τη μουσική που επέλεγα και σε κάποιες περιπτώσεις να τα μιξάρω κιόλας! Πάνω στη συζήτηση «ανακάλυψα» ότι είναι κάτι που το κάνω πολύ συχνά τελευταία - τουλάχιστον εδώ και 2-3 μήνες…! Ποιο; Να το «ψάχνω» μόνη μου και να μη ζητάω πλέον για το παραμικρό την αρωγή των φίλων - είτε πληροφορικάριοι είναι αυτοί είτε computers maniacs…! :-p

Επόμενο πεδίο δόξης λαμπρό για μένα θα είναι το εσωτερικό του Κουτιού… Α, και μη ρωτάτε τώρα ποιανού Κουτιού… Ένα είναι το Κουτί…! Υπάρχει μια πλακέτα μνήμης, που εδώ και αρκετές μέρες, τη νιώθω να μου γνέφει όλο και πιο έντονα..! Όταν το κάλεσμα της γίνει εκκωφαντικό σκοπεύω να «βυθιστώ» και σ’ αυτόν τον …κόσμο! ;-)

Προς το παρόν σας προσκαλώ να ακούσετε το #3 επεισόδιο… Το έχω ανεβάσει και στο Gcast αριστερά αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα ακούγεται… Μπορείτε να κάνετε κλικ και στο adomiel’s podcast δίπλα αλλά και κατευθείαν ΕΔΩ αν βαριέστε να ψάχνετε… Ορίστε όλα στο χέρι σας τα δίνω…! :-D Και φυσικά θα ήμουν ευγνώμων για οποιοδήποτε σχόλιο: κακεντρεχές, συμβουλευτικό, επαινετικό, εγκωμιαστικό…! Όπως λέει και η Φίλη «στου κασίδη το κεφάλι θα μάθουμε»…! :-p
 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 9:52 μ.μ. | Permalink |


5 Σχολίασαν:


  • At 11 Μαρτίου 2007 στις 9:28 π.μ., Blogger 32μπιτος

    πολυ ομορφο

    καλη συνεχεια:)

     
  • At 11 Μαρτίου 2007 στις 1:03 μ.μ., Blogger Adomiel

    Σ' ευχαριστώ 32μπιτε για τα καλά σου λόγια...! :-D

    Για σένα δε χρειάζεται να πω... έχω δηλώσει ήδη φαν...! ;-)

     
  • At 13 Μαρτίου 2007 στις 3:54 π.μ., Blogger Inside a Box

    υπέροχο podcast.
    και χαίρομαι γιατί συμπίπτουμε μουσικά σε τεράστιο βαθμό.
    Επίσης έχεις γίνει σχεδόν μουσικός παραγωγός!

    αν θέλεις μπορώ να σου προτείνω μερικά νέα tricks αλλά και software
    για να ηχογραφείς.
    Αν και με αυτό το podcast σε έπαιρναν και στο BBC news.

    θα σε διαβάζω | ακούω || υπόσχεση.

     
  • At 13 Μαρτίου 2007 στις 3:58 π.μ., Blogger Inside a Box

    όσον αφορά το μακρύ χέρι του νόμου πάρε μια προσφορούλα από τα παιδιά

    http://www.aepi.gr/greek/licences/i_online.asp

    καλού κακού!
    αν και είναι μάλλον χάσιμο χρόνο.

     
  • At 14 Μαρτίου 2007 στις 6:27 μ.μ., Blogger Adomiel

    Inside a Box αν σου πω ότι ψήλωσα 10 πόντους από τα καλά σου λόγια, λίγα θα πω...! thnx thnx και πάλι thnx!

    Και βέβαια θέλω να ακούσω οτιδήποτε έχεις να μου πεις και να μου προτείνεις...! :-D

     
Layout design by Pannasmontata