Δευτέρα, Φεβρουαρίου 26, 2007
Μπλέξαμε πάλι...
Μόλις ανακάλυψα (σ.σ. μου το σφύριξαν δηλαδή) ότι το blog έχει τα κακά του τα χάλια… Τουλάχιστον για όσους μπαίνουν με Explorer… Δεν έχω την παραμικρή ιδέα από πότε είναι έτσι γιατί μπαίνω με Firefox και το βλέπω κανονικά… Μία λύση είναι κάποιος από σας να με λυπηθεί και να μου δώσει μια έτοιμη λύση στο πιάτο… έλεγξα ήδη το teblate αλλά δεν είναι από κει το πρόβλημα – μάλλον δηλαδή…!

Η άλλη λύση είναι να κατεβάσετε όλοι το Firefox… αν όχι για χάρη μου τουλάχιστον ως μια επαναστατική πράξη προς τον τελικό σκοπό… την αποτίναξη του ζυγού της Microsoft…! Όπως καταλαβαίνετε είμαι απελπισμένη και μετέρχομαι κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο προκειμένου να λυθεί το πρόβλημα…!

Από την άλλη μεριά βέβαια μπορεί με το παρόν post να «στανιάρει» και να επανέλθει… το έχω ξανακάνει σε άλλη περίπτωση και λειτούργησε…!

Για να δούμε…
 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 5:24 μ.μ. | Permalink |


11 Σχολίασαν:


Layout design by Pannasmontata