Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007
Ο συναρπαστικος γιαπωνέζικος κήπος μου...



Έμεινα πολύ ώρα να χαζεύω αυτή τη φωτογραφία… Τόσο την πρώτη φορά που την είδα όσο και κάθε φορά που την «άνοιγα»…! Και το έκανα συχνά… Το κάνω συχνά…! Με συναρπάζει μ’ έναν τρόπο συγκλονιστικό…! Αυτό το οργιαστικό κόκκινο «μιλάει» κατευθείαν μέσα μου…! Και κυρίως το γεγονός ότι πρόκειται για την αποτύπωση ενός γιαπωνέζικου κήπου… Γιαπωνέζικου…! Εκεί που περιμένεις μινιμαλισμό, συμμετρία, την επιτομή του μη περιττού σε περικυκλώνει μια οργιώδη φύση, που απειλεί να σε καταπιεί… Έχω προσπαθήσει να μεταφερθώ μέσα στον κήπο αυτό… Να γίνω μέρος του «πίνακα»… Να ξαπλώσω πάνω σ’ αυτά τα φύλλα, να βρεθώ κάτω απ’ αυτά τα φύλλα… Και να περιμένω τα επόμενα που θα με αγγίξουν…! Δεν τα έχω καταφέρει…! Με διώχνει…!


Ίσως γιατί βαθιά μέσα μου δεν πιστεύω ότι υπάρχει. Ίσως γιατί τον θεωρώ οφθαλμαπάτη, άπιαστο, όνειρο…! Κρατιέμαι μακριά του, τον παρατηρώ από απόσταση και περιμένω μια ένδειξη ότι είναι ψεύτικος, γέννημα της φαντασίας μου, των επιθυμιών μου…! Καιροφυλακτώ και βυθίζομαι στα χρώματα του, στις καμπύλες του, στις φωτοσκιάσεις του, αυτές που βλέπω και αυτές που φαντάζομαι… Έχει ριζώσει στην καρδιά μου αλλά εξακολουθώ να φωνάζω ότι υπάρχει μόνο στο μυαλό μου… Τον αγγίζω, του κάνω παρέα, τον σκέφτομαι συνέχεια, τον αναζητώ, σχεδόν ψυχαναγκαστικά, αλλά μέσα μου το ξέρω καλά… Δεν πρόκειται να γίνει δικός μου ποτέ…!

 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 12:49 π.μ. | Permalink |


15 Σχολίασαν:


  • At 22 Φεβρουαρίου 2007 στις 8:17 π.μ., Blogger sorry_girl

    Η αλήθεια είναι οτι είναι μοναδικό το θέαμα.
    Και απίστευτα γαλήνιο.
    Εύχομαι να τον βρεις!

     
  • At 22 Φεβρουαρίου 2007 στις 9:53 π.μ., Blogger Μαρω_Κ

    Καλημέρα.
    Εκπληκτική εικόνα.
    Απίστευτη.
    You made my day.
    Φιλιά

     
  • At 22 Φεβρουαρίου 2007 στις 10:30 π.μ., Blogger Adomiel

    Sorry Girl καλημερούδια...

    Εμένα κορίτσι μου το τελευταίο που μου προκαλεί είναι γαλήνη...! ;-)

    Μάρω μου κι εκπληκτικός και απίστευτος και συναρπαστικός...! Ο Κήπος μου...! Χαίρομαι που σου έφτιαξα τη μέρα...! :-D

     
  • At 22 Φεβρουαρίου 2007 στις 6:19 μ.μ., Blogger ο μικρός πρίγκιπας

    καλά είναι απίστευτα ματαξένιος! αχ!θα μου άρεσε να κάθομαι στο γεφυράκι και να τρώω κερασάκια...αχ

     
  • At 23 Φεβρουαρίου 2007 στις 10:34 μ.μ., Blogger SilentSoul

    Ποτέ μην λες ποτέ...

    "Δεν πρόκειται να γίνει δικός μου ποτέ…!" λες.
    Μα τον εχεις ηδη μεσα σου...τον εχεις κανει δικο σου ;)

     
  • At 24 Φεβρουαρίου 2007 στις 1:44 μ.μ., Blogger Adomiel

    Μεταξένιος...! Ναι Μικρέ Πρίγκιπα αυτή η κατάλληλη λέξη...! ;-)

    Καλή μου Silent Soul μακάρι να μπορούσα να ζήσω με φαντασιώσεις... η καταραμένη λογική όμως καταστρέφει πάντα ότι χτίζει το μυαλό μου... κι αυτά είναι συνήθως κάστρα στην άμμο...! Το μόνο καλό ότι δεν παραμυθιάζω τον εαυτό μου...!

    Από την άλλη μεριά βέβαια δεν έχω κανένα πρόβλημα να αφεθώ στις δικές σου φαντασιώσεις... κι ενώ εγώ μπορεί να κάνω και λάθος εσύ μπορεί να έχεις απόλυτο δίκιο...! Ίσως πράγματι να είναι ήδη δικός μου...! Να είμαι εγώ αυτή που απομακρύνεται κι όχι αυτός που με "διώχνει"... Θα το ψάξω...! :-D

     
  • At 25 Φεβρουαρίου 2007 στις 11:02 μ.μ., Blogger prigkipas

    Πανεμορφος ο κηπος αλλα αν δεν πω το στραβο που βρισκω θα σκασω. Αυτη η λιμνουλα πρεπει να μαζευει πολυ κουνουπι το καλοκαιρι. Φωλια κουνουπιων. Πως ν απολαυσεις τον κηπο ανοιξη, καλοκαιρι, οταν ειναι στα χαι του δηλαδη? Πρεπει να λουστεις με αουταν ή να τυλιχτεις ολοκληρος με τιποτα αραχνουφαντο. ;-)

     
  • At 25 Φεβρουαρίου 2007 στις 11:30 μ.μ., Blogger Adomiel

    Επιτέλους ο άντρας ο σωστός...! Κάποιος να με βγάλει από το τριπάκι της τελειότητας...! Αυτό έψαχνα... ένα ψεγάδι για να τον "φτύσω"... και το βρήκα...! Το ψεγάδι...! ;-)

    Thnx πρίγκιπα... υπόχρεη και επιφυλάσσομαι...! :-D

     
  • At 26 Φεβρουαρίου 2007 στις 12:00 μ.μ., Blogger Ναταλία

    Πόσο κι άλλο να γίνει δικός σου καλή μου;
    Έτσι είναι τα όνειρα....

     
  • At 26 Φεβρουαρίου 2007 στις 12:18 μ.μ., Blogger Χρήστος Φασούλας

    Εκπληκτικός ο κήπος, αλλά μέχρι να τον δω... κατέβασα την μπάρα μέχρι τη μέση! Κάτι τρέχει με το μπλογκ σου, μερίμνησε ταχέως! :)

     
  • At 26 Φεβρουαρίου 2007 στις 3:44 μ.μ., Blogger Adomiel

    @Ναταλία

    Αμ, εδώ είναι το πρόβλημα Ναταλία μου... εγώ δεν "ψήνομαι" με τα όνειρα...! :-D Ρεαλίστρια γαρ...!

    Τον θέλω δικό μου...! Εντάξει, όχι με την έννοια της κτήσης αλλά έστω της μερικής απόκτησης...! ;-)

    Καμία συμβουλή;

    Χρήστο σ' εμένα εμφανίζεται κανονικά... μήπως μπαίνεις με explorer; δεν έχω ιδέα πως να το λύσω...! :-(

     
  • At 26 Φεβρουαρίου 2007 στις 3:46 μ.μ., Blogger SilentSoul

    Μιλούσα για τον κήπο της ψυχής σου καλή μου αλλα τεσπά...
    Αν δεν τον βλέπεις εσύ τον βλέπω εγώ και τόσοι άλλοι που σε διαβάζουμε.
    Καλησπέρα ;)

     
  • At 26 Φεβρουαρίου 2007 στις 3:57 μ.μ., Blogger Adomiel

    Silent Soul, χίλια συγνώμη αλλά ούτε που μου πέρασε από το μυαλό...! Έχω κολλήσει με τον καταραμένο Kήπο ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ...! :-D

    Α, και χίλια thnx για το γλυκό σου μήνυμα...! Δεν το ακούω συχνά...! ;-)

     
  • At 3 Μαρτίου 2007 στις 7:09 μ.μ., Anonymous Ανώνυμος

    Αν έχεις πραγματικά το κουράγιο και την δύναμη κάνε την υπέρβαση και βούτα...
    Εγώ δυστυχώς δεν έχω το ψυχικό σθένος (ακόμα...) να "μπω" στους δικούς μου "κήπους" Δεν θα τους "ανακαλύψω" ποτέ (?)... θα τους έχω μόνο "δει"

     
  • At 4 Μαρτίου 2007 στις 12:56 μ.μ., Blogger Adomiel

    Karry κουράγιο ε; Να 'ξερες πόσο δίκιο έχεις...! Πάντως δε νομίζω ότι θα τη γλιτώσω... Εν ευθέτω χρόνο θα το αποπειραθώ... Το νιώθω... Ήδη "συγκρατούμαι" με το ζόρι...! ;-)

     
Layout design by Pannasmontata