Τρίτη, Μαΐου 06, 2008
Δώδεκα και ένα... Έχεις μάτια και βλέπεις εξάλλου...

Σήμερα κλείνω τα 37... Αυτό από μόνο του ίσως να μη λέει πολλά αλλά αν συμπληρώσω ότι την ίδια ώρα μπαίνω στα 38 μήπως αλλάζει λιγάκι η οπτική; Μήπως αποκτά λίγη δραματικότητα, μια κάποια συγκίνηση παραπάνω; Α, μπα, ε;

Αναρωτιέμαι πραγματικά μήπως θα έπρεπε να νιώθω κάτι παραπάνω, να αισθάνομαι λίγο πιο χαρούμενη –ε, εντάξει γενέθλια έχω- ή λίγο πιο στενοχωρημένη – όλο προς τα πάνω τραβώ; Στα φετινά μου γενέθλια ωστόσο είχα μία και μοναδική προσδοκία, η οποία –φευ- δεν επαληθεύτηκε…!

Κλείνει ένας κύκλος απόψε τα μεσάνυχτα. Ο χρόνος περνά, και η κλεψύδρα που γύρισα πριν 22 ώρες, στις 00.01 ακριβώς, αδειάζει. Είμαι πλέον εντελώς σίγουρη ότι θα αδειάσει χωρίς καμία έκπληξη…

Υπάρχει όμως κι ένα καλό – και πότε δεν υπάρχει θα μου πεις μάστορα; Έλα ντε…

Όταν κλείνει ένας κύκλος ανοίγει αναγκαστικά ένας καινούργιος...

Στα φετινά μου γενέθλια έχω μόνο μια ευχή για μένα: Δύναμη, πολύ δύναμη για να καταφέρω το «αναγκαστικά» να το μετατρέψω σε «ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ»…!

Και ξέρεις γιατί; Γιατί μπορεί να μην είναι ανάγκη να το πω, μια κι έχεις μάτια και βλέπεις, αλλά τελικά το λέω…!



 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 10:02 μ.μ. | Permalink |


6 Σχολίασαν:


  • At 7 Μαΐου 2008 στις 4:50 π.μ., Blogger prigkipas

    Χρονια πολλα και καλα :-)

     
  • At 7 Μαΐου 2008 στις 3:23 μ.μ., Blogger elf

    Ότι στα γενέθλιά σου θα ακούγαμε Μακρόπουλο δεν το φανταζόμουν. Τώρα που απενοχοποιηθήκαμε, πάντως, πάμε να τον δούμε κι από κοντά γιατί όταν το ζητάω από τους δικούς μου "ποιοτικούς" με στραβοκοιτάνε. Εμένα μ' αρέσει ένα τραγούδι (που υποψιάζομαι ότι είναι) δικό του και λέει "θα φύγω και θα με ψάχνεις μέχρι και στην Κίνα"!!!

     
  • At 7 Μαΐου 2008 στις 5:04 μ.μ., Blogger Adomiel

    Πρίγκιπα σ΄ ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου... :-)

    Αγαπημένο μου elf δεν έχεις όπως αποδεικνύεται μεγάλη φαντασία...! :-Ρ Νομίζω ότι πλέον έχεις μια σαφή απάντηση στα ρητορικά ερωτήματα που έθεσες στο δικό σου post... Όσο για την τελευταία παρατήρηση σου ένα έχω να πω: ΜΑ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ;;;;; γκκκρρρρ...

     
  • At 7 Μαΐου 2008 στις 9:25 μ.μ., Blogger Giorgia_is_coming_to_town

    Χρόνια πολλά και καλύτερα!!! Και πάντα αισιόδοξα. Το 38 είναι ωραίος αριθμός πάντως!

     
  • At 16 Μαΐου 2008 στις 10:42 μ.μ., Blogger Tinouviel...η Ξωτικιά

    EMMM...EGO THA RWTISW KATI ASHETO : TO Adomiel simenei kati sigekrimeno..thelw na pw einai simvoliko...!??

     
  • At 19 Μαΐου 2008 στις 1:53 π.μ., Blogger Adomiel

    @ Georgia ευχαριστώ για τις ευχές... Και είμαι σίγουρη ότι το 38 είναι ένας υπέροχος αριθμός... Ελπίζω να είμαστε εδώ και του χρόνου και να συζητάμε για τον άλλο υπέροχο αριθμό... το 39...! ;-)

    @ Tinouviel...Ξωτικιά, ναι το adomiel σημαίνει κάτι συγκεκριμένο... αντιπροσωπεύει μια λογοτεχνική ηρωίδα... ξωτικιά...! ;-)

     
Layout design by Pannasmontata