Πέμπτη, Ιουνίου 12, 2008
Θα βγαίνω θα πίνω και λόγο δε θα δίνω...


Μια ανάσα πριν το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος… Κι εγώ χωρίς ανάσα να περιμένω αν θα επιβεβαιωθώ… Και τα δύο προηγούμενα συγκεκριμένα τριήμερα έβρεχε καταρρακτωδώς. Και τα δύο προηγούμενα συγκεκριμένα τριήμερα άλλα σχέδια είχα κι αλλού κατέληξα… Όχι εξαιτίας της βροχής… Άλλη ήταν η αιτία…!

Και μου τα θύμισε όλα αυτά ετούτο το blog

Η πρώτη επιβεβαίωση έφτασε ήδη σήμερα το πρωί. Με πολύ μεγάλη καθυστέρηση το παραδέχομαι, αλλά δε λένε ότι κάλλιο αργά παρά ποτέ; Έ, εντάξει καλύτερα τώρα παρά αργότερα λοιπόν…! ;-)

Μια και πιάσαμε τις παροιμίες ας συζητήσουμε λιγάκι και για κείνη την άλλη: «γηράσκω αεί διδασκόμενος», και στην προκειμένη περίπτωση «διδασκόμενη»…

Να λοιπόν κάτι που δεν πρόκειται να ισχύσει ποτέ για μένα… Το αποφάσισα… Αναγκαστικά το αποφάσισα, λόγω συνθηκών… Δεν πρόκειται να βάλω μυαλό ποτέ… Θα εξακολουθώ να φορώ τις παρωπίδες μου για όσο τις γουστάρω… :-D

Ακόμα κι αν όλα τα προγνωστικά είναι εναντίον μου…

Ακόμα κι όταν οι δικοί μου άνθρωποι κοπανιούνται κάτω και με τάζουν από τη Μεγαλόχαρη μέχρι τον Άγιο Εφραίμ… Εγώ φιλενάδες όσο γουστάρω θα μαζοχίζομαι… Θα χτυπιέμαι… Και θα αγαπάω…

Δεν μπορώ να ξενερώσω βάσει της λογικής… Τα είπαμε… Είμαι παράλογη, αυθόρμητη, παρορμητική και ισχυρογνώμων…

Μου φτάνει απλά ένα δευτερόλεπτο, μια στιγμή, μια ρωγμή… Που μπορεί και να μοιάζει με πολλές απ’ όσες έχω ανεχτεί στο παρελθόν… Αλλά μια λεπτομέρεια δεν κάνει πάντα τη διαφορά; Ε, λοιπόν αυτή τη λεπτομέρεια κάποιοι μπορεί να τη χρησιμοποιούν ως αφορμή αλλά για μένα είναι «ιερό έδαφος», που δεν το αγγίζει κανείς…!

Τότε και μόνο τότε μπορώ να σταματήσω να πιστεύω σε όρκους και λόγια, λόγια, λόγια…

Ξεκινά ένα υπέροχο καλοκαίρι, που θα φροντίσω να είναι καταπληκτικό…! ;-)

Υ.Γ. Τελικά θα βρέχει το τριήμερο; άκουσε κανείς δελτίο καιρού;

 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 6:25 μ.μ. | Permalink |


5 Σχολίασαν:


  • At 12 Ιουνίου 2008 στις 11:56 μ.μ., Blogger elf

    "...Δεν μπορώ να ξενερώσω βάσει της λογικής… Τα είπαμε… Είμαι παράλογη, αυθόρμητη, παρορμητική και ισχυρογνώμων…"
    Γι αυτό σ' αγαπάμε, βασίλισσά μου, τόσα χρόνια και γι αυτό σε συμβουλευόμαστε όταν ο εγκέφαλός μας πετρώνει. Φιλιά...

     
  • At 15 Ιουνίου 2008 στις 2:59 μ.μ., Blogger an205

    ΒΓΑΙΝΩ,ΚΑΠΝΙΖΩ, ΤΑ ΠΙΝΩ, ΖΑΜΑΝΦΟΥ!!!!
    ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΕ ΚΑΠΟΤΕ ΚΙ Ο ΜΠΟΥΛΑΣ...

     
  • At 17 Ιουνίου 2008 στις 7:54 μ.μ., Blogger Adomiel

    Αγαπημένο μου elf συμβουλές από μένα; μη το διανοηθείς γιατί θα σε κάψω...! αχαχαχαχαχαχα

    an205 που είσαι εσύ βρε; αλλά τι λέω τώρα, ε; αφού εγώ χάθηκα... έρχομαι να σε επισκεφτώ... όσο γι' αυτό το ζαμανφού, το παλεύω... :-D

     
  • At 23 Ιουνίου 2008 στις 10:44 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    http://forlornhotel.blogspot.com/

    kalimera kai pali..epapsa to palio-mia nea prospatheia edw..

     
  • At 13 Ιουλίου 2008 στις 1:36 π.μ., Anonymous Ανώνυμος

    etsi na pernas kala panta k me ta sxedia sou;). filia k eyxaristw gia ola.na ksereis panta tha mou leipeis.:) geia sou goddes-athina. telika eides po eleges den asxolithika to vrika me ta sxolia.tespa.na se prosexeis aliws tha kaneis me mena :)

     
Layout design by Pannasmontata