Σάββατο, Μαΐου 24, 2008
Σε δουλειά να βρισκόμαστε...



Το αγαπημένο μου elf με προσκάλεσε σ’ ένα ακόμη blogοπαίχνιδο. Σου λέει, μια και δεν έχει δουλειά να κάνει, ας της βρω εγώ να μην βαριέται κιόλας…! Γκκκρρρρ….!

Να σκανάρω λέει ή να φωτογραφήσω ένα χειρόγραφο μου -αυτόγραφο το ονομάζει- και να το ανεβάσω στο blog… Και εδώ έγκειται και η βρωμοδουλειά… Λόγω πρόσφατης μετακόμισης δεν είχα την παραμικρή ιδέα που είχα καταχωνιάσει τη φωτογραφική μηχανή ενώ δεν είχα δεήσει ακόμα να συνδέσω το scanner…!

Τελικά η σύνδεση αποδείχτηκε πολύ δυσκολότερη –άντε μάστορα πότε γυρνάς; έχουμε θέματα εδώ ;-)- οπότε ανασκουμπώθηκα να βρω τη μηχανή… Αλλά και που τη βρήκα, τζίφος…! Οι μπαταρίες ήταν καπούτ… Άντε τώρα να ψάχνω και το φορτιστή. Ψύλλους στ’ άχυρα δηλαδή…

Μετά από τέσσερις μέρες, πολύ κόπο και άπειρη υπομονή είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι τα κατάφερα και επιτέλους μπορώ να αναρτήσω και το δικό μου αυτόγραφο… :-)

Και πρέπει να το κάνω γρήγορα γιατί έχω και ραντεβού στο κομμωτήριο η κοκέτα και δεν πρέπει να αργήσω… Έχουμε γάμους το απόγευμα… Χαρές και πανηγύρια… Παντρεύουμε τη Βίβιαν και πρέπει να βιαστώ να πάω και από το σπίτι της… Να σιγουρευτώ ότι δε θα το σκάσει… αχαχαχαχαχχαχαχα… Βασιλάκη μου αστειεύομαι… (σ.σ. το ελπίζω δηλαδή :-s)

Λοιπόν αγαπημένο μου elf η διαταγή σου εξετελέσθη…!

Υ.Γ. Η παραγγελιά για να είναι ολοκληρωμένη πρέπει να έχει και διεύθυνση παραλήπτη… για το http://autographcollectors.blogspot.com λοιπόν… ;-)

Υ.Γ.2 Elf μου για τους γνωστούς λόγους που ξέρεις δεν μπορώ να προσκαλέσω κανέναν. Sorry…

 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 1:15 μ.μ. | Permalink |


3 Σχολίασαν:


Layout design by Pannasmontata