Κυριακή, Ιουνίου 01, 2008
Τρία ψέματα και μια αλήθεια...



Αυτό είναι το νέο βασανιστήριο στο οποίο αποφάσισε να με υποβάλει το πάλαι ποτέ αγαπημένο μου elf, το οποίο αν συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό να με μπλέκει σε μπλογκοπαίχνιδα θα αρχίσω να το αποκαλώ καλικατζαράκι… :-P

Αχαχαχαχαχαχαχαχα…!

Καλά, το παραδέχομαι αυτό είναι το πρώτο ψέμα. Τελικά το διασκεδάζω αφάνταστα κάθε φορά που με προσκαλείς γλυκό μου elf, για δύο λόγους: πρώτον γιατί μου δίνεις θέμα –κάτι από το οποίο πάσχω τελευταία, κάνα χρόνο δηλαδή- και δεύτερον γιατί οι προσκλήσεις σου με προκαλούν να αφήσω κατά μέρος τις σοβαρές και άρα απίστευτα ανιαρές ασχολίες μου και να διασκεδάσω…

Επανέρχομαι στο μπλογκοπαίχνιδο… Πρέπει να γράψω τρία ψέματα και μία αλήθεια για μένα, κάτι που εκ πρώτης σκέψεως δε δείχνει ιδιαίτερα δύσκολο. Εκ δευτέρας όμως τα βρήκα λίγο μπαστούνια…

Προσπάθησα, σκέφτηκα, τα παράτησα, επανήλθα, ξανασταμάτησα και όταν πλέον έγινε φανερό ότι ή θα συνέχιζα και θα το ολοκλήρωνα ή θα έκανα κλικ στο Χ χωρίς να αποθηκεύσω τις αλλαγές «πήρε μπρος η μηχανή»…!

Ιδού λοιπόν τρία ψέματα και μία αλήθεια για μένα και τώρα πλέον πρέπει εσείς να αποφασίσετε ποιο είναι τι. Να σημειώσω απλά ότι τα τρία μου αθώα ψεματάκια θα ήθελα πολύ, πάρα πολύ να ήταν αλήθεια…


1) Είμαι μια απίστευτα συνετή και ήρεμη οδηγός. Δε βρίζω, δε μουντζώνω, δε γκαζώνω. Δε σκαρφαλώνω ποτέ στα πεζοδρόμια και δεν έχω μπει ποτέ σε μονόδρομο. Δεν οδηγώ ούτε μία μέρα όταν έχει λήξει η ασφάλεια μου ενώ δεν έχω τρακάρει ΠΟΤΕ. Οι συγγενείς μου, συμπεριλαμβανομένου του συνήθη υπόπτου, δε με έχουν κοροϊδέψει ποτέ με τη γνωστή χαζομάρα «σε βλέπουμε και στρίβουμε», ενώ ούτε μία φορά δεν έχουν καρδιοχτυπήσει φίλοι και γνωστοί ενώ ετοιμάζομαι να παρκάρω πίσω τους ή μπροστά τους. Δεν έχει βγει δε ποτέ από το στόμα μου το ρητό: «Παρκάρω όπως στο Παρίσι, ακούγοντας το γκντουπ». Τέλος δεν πλήρωσα για το τελευταίο service 850 ευρώ, επειδή είχα διαλύσει ψαλίδια, τακάκια, μπαταρία -με το να ξεχνάω συνεχώς ανοιχτό το φως, ντε- και διάφορα άλλα ακατανόητα, όπως τρόμπες, φρένα, σωληνάκια, που ποσώς με απασχολούν αφού είπαμε δεν, δεν, δεν…


2) Όλο μου το κορμί είναι καλυμμένο από εντυπωσιακά τατουάζ. Άγκυρες, φίδια, τριαντάφυλλα, σκορπιοί, κεραυνοί, κέλτικοι σταυροί, δελφίνια, τουλίπες, φεγγάρια και μισοφέγγαρα, ονόματα πρώην εραστών, ονόματα παραλίγο εραστών, ονόματα εντελώς ανέραστων, ημερομηνίες πολύ σημαντικές, απλά σημαντικές και ημερομηνίες που ούτε καν θυμάμαι πια τι σημαίνουν (σ.σ. βοηθάτε βρε, πείτε κι εσείς) καλύπτουν κάθε εκατοστό της κορμοστασιάς μου. Κι όλα αυτά πολύχρωμα, σε φούξια, πράσινο, μοβ, κίτρινο, πορτοκαλί και κόκκινο της φωτιάς. Κυκλοφορώ και φωσφορίζω…


3) Διατηρώ σοβαρές υποψίες ότι το τελευταίο διάστημα βρίσκομαι «δεμένη» με μάγια. Είναι ο μοναδικός τρόπος που βρήκα να εξηγήσω ότι οι μουσικές μου επιλογές έχουν δεχτεί ένα καίριο πλήγμα. Η γκάμα των ακουσμάτων μου έχει περιοριστεί στον όρο «λαϊκά», και αυτός συμπεριλαμβάνει από τα βαριά και ασήκωτα μέχρι τα ελαφρά στην κόψη της τσιφτετελοπόπ. Οι επιλογές μου ακολουθούν τη εκάστοτε διάθεση μου: ξεκινάω από το «Όλα για σένα απόψε μιλάνε» και το «Έχω μάτια και βλέπω» και φτάνουν μέχρι το «Θα βγαίνω θα πίνω και λόγο δε θα δίνω»… Από την κατάθλιψη στην εκδίκηση δηλαδή… χχχχμμμμμ… Βεβαίως θα ήμουν η απόλυτη ψεύτρα αν δεν παραδεχόμουν ότι το άσμα «Δεν πάω πουθενά πουθενά εδώ θα μείνω, η αγάπη μου είσαι εσύ και δε σ’ αφήνω» έρχεται ακριβώς την κατάλληλη στιγμή για να με ενθαρρύνει… (σ.σ. ακούς γλυκέ μου τύραννε; ααχχχ)…! Και προς ενίσχυση των παραπάνω έρχομαι να δηλώσω με γενναιότητα ότι το ραδιόφωνο στο αυτοκίνητο μου είναι κολλημένο στους 98,6 FM… και για όσους δεν το γνωρίζουν, εκεί βασιλεύει ο ΝΤΕΡΤΙ FM… αχαχαχαχαχαχα όσοι "χτυπήσατε" στο link θα διαπιστώσατε ότι και το pc μου "χορεύει" στους ίδιους ρυθμούς …

4) Δεν είμαι καθόλου ξεροκέφαλη. Ξέρω να ακούω συμβουλές και τις ακολουθώ στο ακέραιο. Πάντα ακολουθώ τη λογική και ποτέ το ένστικτο. Το θυμικό μου δεν παίζει κανένα ρόλο στις αποφάσεις μου, οι οποίες παίρνονται πάντα κατόπιν ωρίμου και πολύωρης, για να μην πω πολυήμερης, σκέψης. Αν δω ότι κάτι δε μου βγαίνω το παρατάω αμέσως και δε μουλαρώνω απλά και μόνο επειδή το θέλω, το θέλω το θέλω… Διακρίνω με την πρώτη ματιά τις κακοτοπιές και τις αποφεύγω ενώ όσον αφορά τους ανθρώπους ποτέ δε δίνω δεύτερη ευκαιρία. Καλά για τρίτη δεν το συζητώ ενώ η τέταρτη είναι απλώς όνειρο θερινής νυκτός. Κι αν το αγαπημένο μου elf ισχυριστεί κάτι για χιλιοστή ή ακόμα και (σ.σ. πιπέρι στο στόμα) νιοστή μην την πιστέψετε… Θα είναι το μεγαλύτερο ψέμα που έχει πει ποτέ…!

Σ’ αυτό το βπλογκοπαιχνίδι αποφάσισα να καλέσω κάποιους από τους παλιούς μπλογκ-ο-φίλους. Έτσι για να δούμε ποιοι είναι ενεργοί και ποιοι τα έχουν παρατήσει. ΟΚ, για να πούμε και καμιά αλήθεια έκανα μια βολτίτσα από τα blogs τους για να δω πότε έγραψαν τελευταία φορά και με χαρά διαπίστωσα ότι δεν ήταν το παρελθόν έτος. Λοιπόν ελπίζω να είστε έτοιμοι, γιατί σας πετάω το μπαλάκι:

Vatraxokoritso

Giorgia

Silent Soul

Πρίγκιπα

Και καλά ξεμπερδέματα…

Υ.Γ. 1. Ξέχασα να μας ευχηθώ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ... Άντε και τέτοιο κακό να μη μας ξαναβρεί... Και ναι στο Μάιο αναφέρομαι... Που για τρίτη, και ελπίζω τελευταία φορά, δε με απογοήτευσε και κατέφτασε, θρονιάστηκε και επιτέλους ξεκουμπίστηκε το ίδιο μουρτζούφλης και κακορίζικος όσο και τις δύο προηγούμενες... Βρε ουσττττττττττ...! :-D

Υ.Γ. 2. Η φωτογραφία δεν είναι καθόλου άσχετη... Πρόκειται για την παραλία που θα επισκεφθώ θεού θέλοντος και Πεκίνου επιτρέποντος (σ.σ. γγγκκκρρρρρρ) δις φέτος το καλοκαίρι. Πρόκειται για την πιο υπέροχη παραλία που συνάντησα ποτέ με το πιο ρομαντικό ηλιοβασίλεμα... Το μόνο που θα αποκαλύψω είναι ότι τη βρέχει το Ιόνιο. Σόρρυ αλλά όπως ανακάλυψα πέρυσι παραμαζευτήκαμε πολλοί...! :-P

 
Το ανέβασα ως Adomiel στις 10:26 μ.μ. | Permalink |


10 Σχολίασαν:


  • At 2 Ιουνίου 2008 στις 12:45 μ.μ., Blogger vatraxokoritso

    μας γαμήσατε κυρία πρέσβη!

     
  • At 2 Ιουνίου 2008 στις 10:51 μ.μ., Blogger elf

    Ακόμα γελάω, όπως ήδη ξέρεις! Καλό μήνα, βασίλισσά μου, και καλό καλοκαίρι!!!
    ΥΓ Δεν απαντάω, φυσικά, δεν είμαι τόσο καλικάντζαρος!

     
  • At 3 Ιουνίου 2008 στις 4:56 μ.μ., Blogger Giorgia_is_coming_to_town

    Από τα δικά σου πάντως, δεν μπορώ να ξεχωρίσω τί είναι ψέμα και τί αλήθεια.
    Ευχαριστώ για την πρόσκληση, θα το συνεχίσω, να μπερδέψω κι εγώ λιγάκι κόσμο!
    Για τον Μάιο δεν σχολιάζω, αυτό το 2008 είναι τόσο κακιασμένο που θα αρχίσω να πιστεύω στις θεωρίες περί δίσεκτου!

     
  • At 4 Ιουνίου 2008 στις 9:07 π.μ., Blogger Adomiel

    @Vatraxokoritso: Πάντα στις διαταγές σας κυρία Ξανθιά μου...! ;-)

    @Elf: Εεεελαααα τόσες μέρες πέρασαν... δεν έχει άλλο μπλογκοπαίχνιδο; :-Ρ

    Ενημέρωσε σε παρακαλώ τους ενδιαφερόμενους ότι θα επανέλθουμε... να αφήνουν λίγα μυρμίγκια και για μας...! αχαχαχαχαχα... ;-)

    @Giorgia: Πλάκα κάνεις τώρα έτσι; Βγάζει μάτι νομίζω... και ενίοτε ξεκουφαίνειο κιόλας...! ;-)

     
  • At 5 Ιουνίου 2008 στις 11:32 π.μ., Blogger Giorgia_is_coming_to_town

    Βγάζει μάτι??? Μία μόνο είναι αλήθεια, όχι τρεις :ΡΡ Τεσπά, κάνω άλλη μια αφαίρεση και ψάχνω την αλήθεια ανάμεσα σε 1 και 4. Καλά τα πάω?

     
  • At 5 Ιουνίου 2008 στις 8:58 μ.μ., Blogger Tinouviel...η Ξωτικιά

    Me arketh sigouria tha elega pws i alitheia brisketai mesa stis lekseis poy ksetiligontai sto noumero 4!!!!
    gia na doue ti psaria piasame??


    Quel Undome

     
  • At 5 Ιουνίου 2008 στις 10:23 μ.μ., Blogger wilma

    Πολυ ωραία τα ψέμματα σας κυρία μου! ούτε κι εγώ θα μιλήσω διότι θα χαλάσουμε την ομορφιά του. Επειδή όμως λες ότι είσαι ανοιχτή σε Blogoπαιχνίδια ετοιμάσου για την προκληση της ζωής σου. Επισκέπτεσαι το http://paparologion.blogspot.com/ και θα αναρτήσεις τη δική σου παπαρολογία για το ανεκδιήγητο θέμα της λογοκρισίας των blogs. αναλυτικές οδηγίες στο drseeng.blogspot.com. Φυσικά αφού γράψεις πρέπει να ξαναχώσεις και την παρέα σου (τα παιδιά που βλέπω εδώ) για να γράψουν κι αυτοί. Η ιδέα είναι πολύ ωραία!
    σε φιλώ και πάω να παπαρολογήσω.

     
  • At 7 Ιουνίου 2008 στις 8:42 μ.μ., Blogger Adomiel

    Αγαπητές μου Giorgia και Tinouviel με αφήσατε άφωνη...! για του λόγου το αληθές ορίστε: :-Ο... αχαχαχαχα

    Και καλά η μικρή Tinouviel αλλα κι εσύ Giorgia; Που τα έχω ξαναγράψει;

    Λοιπόν κορίτσια μέχρι και το 2ο θα ήταν πολύ πιθανότερο από το 1ο και το 3ο...! Αλλά δεν έχω την παραμικρή σχέση λέμε...! Για έν τατουάζ μικρό, διακριτικό και κρυφό ψήνομαι πολύ το τελευταίο διάστημα...!!!! ;-)

    Λοιπόν η αλήθεια μου είναι το 3ο... Καλά με τόσα καψουροτράγουδα που σας έχω βάλει το τελευταίο διάστημα πως και σας διέφυγε; αχαχαχαχαχαχα

    Αχ, γλυκέ μου τύραννε ουδείς έχει πάρει χαμπάρι το δράμα μου...! ;-)

     
  • At 7 Ιουνίου 2008 στις 8:44 μ.μ., Blogger Adomiel

    Wilma μου, γλυκιά μου Wilma...

    Χαίρομαι πολύ για την πρόσκληση και θα ανταποκριθώ στην πρώτη ευκαιρία... Δυστυχώς αυτό το σ/κ δουλεύω... ναι και τώρα που γράφω δουλεύω, τι θέλετε; δε δικαιούμαι ένα διαλειματάκι; :-D

    Y.Γ. Φιλιά ρουφηκτά στον παίδαρο...! ;-)

     
  • At 9 Ιουνίου 2008 στις 7:14 μ.μ., Blogger Giorgia_is_coming_to_town

    Το "δέσιμο με μάγια" με μπέρδεψε καλέ!!!

     
Layout design by Pannasmontata